SPONSOROINTI & TAPAHTUMAT AWARDS 2021 EHDOKKAAT

 

 

VASTUULLISUUSKAMPANJA

Fortum: Riku Rantala & 100 kysymystä ilmastosta

Lue lisää

Keskustelu ilmastonmuutoksesta ajautuu helposti poteroihin. Fortum ja Riku Rantala halusivat saada aikaan jotain muuta – laajaa, rakentavaa ja faktapohjaista keskustelua ilmastonmuutoksesta. Syntyi Fortumin rahoittama ja yhdessä ideoitu kuusiosainen TV-ohjelmasarja Riku Rantala & 100 kysymystä ilmastosta, jossa Rantalalla oli vapaat kädet tehdä journalismia. Jaksoissa Rantala keskusteli eri alojen asiantuntijoiden kanssa ilmastonmuutoksen kannalta kriittisimmistä aiheista yleisön lähettämien kysymysten pohjalta.

Nordea:
We Grow Startups

Lue lisää

Koronakriisi haastoi yrittäjät Suomessa ennennäkemättömällä tavalla. Pohjoismaiden suurimpana pankkina Nordealla on erityinen vastuu tukea asiakkaita, ja yhteiskuntaa vaikeina aikoina ja siksi tarjosimme yrittäjille apukeinoja yhdessä kumppaneidemme kanssa. 

Kasvu Open:in kanssa järjestimme yli 3000 yrittäjälle online-tapahtumasarjan rahoitusmahdollisuuksista poikkeustilanteessa. Muutimme mentoroinnin virtuaaliseksi ja sparrasimme 150 yrittäjää koronarajoituksista huolimatta. 

Slush:in pääyhteistyökumppanina järjestimme virtuaalisia pikatreffejä startupeille ja sijoittajille. Onnistuimme yhdessä yhdistämään pohjoismaiden tärkeimmät ja maailman suurimmat pääomasijoittajat lähes 140 pohjoismaisen startupin kanssa – yhteensä 350 tapaamista. 

Aktivointi keskittyi näkyvyyteen sosiaalisessa mediassa, jossa nostimme esiin yrittäjätarinoita sekä keskustelua rahoitusratkaisuista. 

Aktiviteetin myötä monet yrittäjät valitsivat Nordean kasvurahoituksen kumppanikseen.

IKEA Suomi ja SOS-Lapsikylä: Kodista parempi paikka lapsille.

Lue lisää

IKEA Suomi ja SOS-Lapsikylä jakavat yhteisen arvopohjan ja tavoitteen. Konkreettisen ja pitkälle tulevaisuuteen vaikuttavan yritysvastuuteon tavoitteena on tukea SOS-Lapsikylän työtä niin, että haavoittavissa oloissa kasvavien lasten määrä vähenee.

Varmistamme yhdessä Apuu-chatin pysyvän toiminnan ja valmistaudumme avuntarpeen kasvuun. Tavoitteet: jokaisen lapsen avunpyyntö tulee kuulluksi, 15 000 lasta vuodessa saa apua chatin kautta.

IKEA-kalusteita mm. itsenäistyvien nuorten tarpeisiin, perhekuntoutusasuntoihin ja yhteisiin tapaamistiloihin. Tavoitteet: Kauniisti ja käytännöllisesti sisustetut kodit, toimivat ja mukavat asiakastilat, kodikas ilmapiiri kuuluvat kaikille. 

Vahvistamme IKEA-yksiköiden jatkuvaa vuoropuhelua ja yhteistyötä paikallisten lapsikylien kanssa: sisustussuunnittelu, kalusteiden kokoamisapu, tapahtumat ja Apuu-chatin päivystys vapaaehtoisille. Tavoitteet: paikallinen yhteistyö luo parempia toimintaedellytyksiä lapsikylille ja lisää IKEA-henkilöstön motivaatiota ja sitoutumista.

KULTTUURISPONSOROINTI

Helsingin Juhlaviikonloppu

Lue lisää

Yli 50 vuotta järjestetyistä Helsingin juhlaviikoista kuoriutui poikkeusvuonna Juhlaviikonloppu, joka toi taiteen yleisöjen luokse. Monitaidefestivaalin näyttämö siirtyi yleisöjen luokse pihoille, kaduille, verkkoon ja televisioon. Musiikkia kuultiin yli 30 korttelikonsertissa sekä keikoilla, joita striimattiin yli 17 tuntia.Viikonlopun esiintyjiin lukeutui kevyen musiikin suosikkinimiä kuten Jesse Markin, Erja Lyytinen ja Ruusut sekä klassisen ja jazzin eturivin nimiä kuten defunensemble ja Marzi Nyman. 

Kaupunkilaiset saivat ilahduttaa läheisiään tilaamalla nettisovelluksesta Taidelahjoja, joita eri alojen taiteilijat esittivät koronaturvallisesti eri puolilla Helsinkiä. Kuvataidetta tarjosi Platform GÁTT -verkoston taiteilijoiden

työt, jotka ilahduttivat mainosnäytöillä ympäri kaupungin.

Juhlaviikonlopun kumppaneita olivat Helsingin Sanomat, Elisa, OP, Accenture, HOK-Elanto ja Clear Channel.

Olympiastadion – Uusi aika

Lue lisää

Uuden Olympiastadionin syntymän mahdollisti paitsi valtio ja Helsingin kaupunki, myös 28 yhteistyökumppania. Kumppanuudet tarjoavat stadionille huippulaadukkaan varustelun ja kumppaneille mahdollisuuden hyödyntää stadionin puitteita ja näkyvyyttä omassa asiakaspinnassaan. Yhteistyökumppanimme jakavat arvomme ja ovat merkittävässä roolissa mahdollistamassa niin arjen kuin tapahtumien elämyksiä suomalaisille ja Suomessa vieraileville. 

Arvomme: olemme ilon ja ihmisyyden areena. Rakennus on uudistunut, arvot ovat säilyneet. Yhteistyökumppanuutemme toteuttavat arvojamme.

Urheilumuseo X BilleBeino

Lue lisää

Urheilumuseon ja Billebeinon vaatemallisto toi museon liikkeeseen ja Billebeinon verkkokauppaan ikonisia suomalaisia urheilutarinoita. Mallistolla tuetaan Urheilumuseon toimintaa. Yhteistyö koettiin sosiaalisessa mediassa täysosumana.

Vaatemalliston markkinointi toteutettiin oivaltavalla tavalla. Malliston saivat ensimmäisenä päälleen Helsingin Velodromilla intohimoiset nuoret urheilijat. Maastohiihtäjä Vilma Nissinen, maastohiihtäjä ja suunnistaja Ida Haapala, keihäänheittäjä Topias Laine sekä ratamoottoripyöräilijä Kimi Patova tavoittelevat kaikki maailman ehdottomalle huipulle nousemista lajeissaan.

Suomalaisen urheilun sykähdyttävästä historiasta hetkiä ammentavat paidat muistuttavat nuorten urheilijoiden kuuluvan samaan tarinaan, mitä Urheilumuseo kokoaa ja esittelee. Ensimmäisen vaatemalliston teemat olivat naisurheilun nousu, Helsingin olympiakisat 1952 ja moottoriurheilun ikoni Jarno Saarinen.

Kampanja onnistui erinomaisesti ja sitä jatketaan vuonna 2021 uudella mallistolla.

KOHDE / OIKEUKSIEN OMISTAJA

Subway Kansallinen Liiga – Pelin nimi on jalkapallo

Lue lisää

Subwayn ja Palloliiton kumppanuuden tavoitteena on tukea yhdenvertaisuutta niin viheriöllä kuin yhteiskunnassa yleisestikin. Lisäksi yhteistyön tavoitteena on vahvistaa lajin positiivisia mielikuvia ja korostaa liikkuvan elämäntavan merkitystä.

Pitkäjänteisen yhteistyön myötä naisten pääsarja uudistui kaudelle 2020 Subway Kansalliseksi Liigaksi, kun Subwaysta tuli naisten jalkapalloliigan ensimmäinen oma kokonaisvaltainen kumppani sekä pääsponsori. Nimen ja identiteetin uudistuksen myötä Palloliitto ja Subway halusivat ravistella urheilussa vallitsevia asenteita sekä toimia suunnannäyttäjänä modernin huippu-urheilun rakentamisessa. Palloliitolle Subway on

merkittävä mahdollistaja ja pelinavaaja naisten joukkueurheilun kaupallisessa kehityksessä.

Jo ensimmäisenä vuonna Subway Kansallisen Liigan jatkuva medianäkyvyys nousi +45 %. Erillisen kampanjan myötä vähävaraisten lasten ja nuorten jalkapallon tukemiseksi kerättiin lähes 15 000 €. Yhteistyö tuo jatkumoa Subwayn pitkäjänteiseen urheilusponsorointiin tarjoten mahdollisuuden rakentaa entistä laajempia näkyvyys- ja arvopohjakokonaisuuksia.

Taklataan ilmastonmuutos yhdessä – Loiste X HJK

Lue lisää

Loiste Energia ja HJK rakensivat yhdessä Taklataan ilmastonmuutos yhdessä -kampanjan, jonka tarkoituksena on kannustaa suomalaisia ja eurooppalaisia urheiluseuroja, päättäjiä ja yrityksiä tekemään ympäristötekoja ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi. Kampanjan lähtökohtana on Loisteen ja HJK:n yhdessä laatima ympäristöohjelma, jonka avulla HJK:n miesten ja naisten edustusjoukkueet pyrkivät kokonaan hiilineutraaleiksi vuonna 2025. HJK on sitoutunut toimimaan esimerkkinä suomalaisille ja etsimään keinoja pienentää omaa hiilijalanjälkeään ja osallistua siten ilmastotalkoisiin. Konkreettisena ilmastotekona vuonna 2020 HJK on mm. vaihtanut vihreään sähköön, ottanut kotipeleissä käyttöön kierrätettävät ja muovittomat mukit sekä tehostanut jätteiden lajittelua. Vuosittain on tarkoitus pienentää hiilijalanjälkeä -20 %.

Urheilugaala 2020

Lue lisää

Urheilugaala haluaa nostaa urheilun arvostusta suomalaisessa yhteiskunnassa. 

Halusimme viedä Urheilugaalan kumppaniaktivointeja uudelle tasolle, ja toteuttaa isompia sisältömarkkinointikampanjoita.

Urheilugaalaan toteutettiin ensimmäistä kertaa vastuullisuusohjelma, jonka ympärille kytkettiin kaikki kumppaniaktivoinnit.

Urheilugaalan illallispaikat olivat loppuunmyyty, some- ja medianäkyvyydet parantuivat edellisvuodesta sekä kumppanimäärä ja kumppanimyynnin arvo parantuivat edellisvuodesta.

URHEILUSPONSOROINTI

Ari Huusela ja STARK matkalla maailman ympäri

Lue lisää

Stark lähti yksinpurjehtija Ari Huuselan päätukijaksi mahdollistaakseen hänen osallistumisensa ensimmäisenä pohjoismaalaisena yksinpurjehduksen Vendée Globe -maailmanympärikilpailuun. Pääsy kilpailuun oli valtava ponnistus ja saavutuksena se jää jo itsessään osaksi suomalaisen merenkulun historiaa.

Ratkaiseva perusta yhteistyölle oli urheilija itse. Huuselan arvomaailma ja hänen periksiantamattomuutensa resonoivat brändimme kanssa; unelmansa saavuttaakseen Ari on kirjaimellisesti rakentanut itseään vahvemmaksi. Huuselan matkassa maailman ympäri, yksin ja pysähtymättä näkyy vahva usko, rohkeus ja sitkeä työ. 

Sponsoroinnin tavoitteena on Starkin bränditunnettuuden kasvattaminen. Kilpailu on saanut poikkeuksellisen suuren mediahuomion. Huuselan omassa aktiivisuudessa näkyy vahva sitoutuminen lisäarvon tuottamiseen yhteistyökumppaneille. Sosiaalisessa mediassa aktiivinen urheilija ja STARK-vene ovat jo itsessään media. Media-arvo on mittaluokaltaan valtava, niin Suomessa kuin ulkomailla.

Knowledge is Progress – Polarin ja Valtteri Bottaksen brändiyhteistyö

Lue lisää

Polarin ja kilpakuljettaja Valtteri Bottaksen välille solmitussa yhteistyössä kaksi vahvaa suomalaista brändiä yhdistävät voimansa viemään maailmalle viestiä suomalaisesta edistyksellisestä urheiluteknologiasta. Bottas on vannonut Polarin teknologian nimeen jo vuosia, ja yhteistyön virallistaminen oli kummallekin osapuolelle luonnollinen jatkumo.

Yhteistyöllä pyrimme kommunikoimaan kummankin brändin yhteisiä arvoja, joita ovat luottamus suomalaiseen teknologiaosaamiseen, jatkuva kehitys ja usko teknologian rooliin kehityksen mahdollistamisessa.

Yhteistyön ytimessä oli ”Knowledge is Progress” -kampanja, joka käynnistettiin poikkeuksellisen urheiluvuoden 2020 aikana. Useiden urheilutapahtumien ja -kilpailujen peruuntuessa, kampanjalla kannustettiin ihmiset maailmanlaajuisesti liikkeelle ja asettamaan itselleen omat urheilulliset tavoitteensa. Polarin osaamisen ja teknologian avulla sekä huippu-urheilijoiden kannustuksen motivoimana, ihmiset ympäri maailman osallistuivat kampanjaan.

PostNordin ja Suomen koripalloliiton yhteistyö

Lue lisää

Yhteisten arvojen pohjalle perustunut monivuotinen yhteistyö alkoi vuoden 2016 lopulla. Alussa sponsorointiyhteistyö rakentui PostNordin tavoitteelle kasvattaa tunnettuutta, mutta vuosien varrella kumppanuus on syventynyt ottamaan kantaa yhteiskunnallisesti tärkeään asiaan: vähävaraisten lasten ja nuorten harrastusmahdollisuuksiin. We deliver (we deliver tulee PostNordin sloganista mikä sopivasti yhdistyy koripalloslangiin) rahaston kautta on ensimmäisen hakukierroksen (Tammikuu 2019) jälkeen avustettu 270 perhettä noin 70 000 eurolla. Nyt käynnissä on 6. hakukierros ja yhteensä rahaston perustamisen jälkeen hakuprosessiin on osallistunut 993 perhettä. 

Kumppanuudessa tärkeää on ollut myös tasa-arvoisuus, minkä vuoksi PostNordille on ollut itsestään selvää olla mukana sekä miesten- että naisten maajoukkueen toiminnassa. Yhteistyö on rakentunut niin vakaalle pohjalle, että koronakriisistä huolimatta yhteistyön jatko julkistettiin marraskuussa 2020.

Taklataan ilmastonmuutos yhdessä – Loiste X HJK

Lue lisää

Loiste Energia ja HJK rakensivat yhdessä Taklataan ilmastonmuutos yhdessä -kampanjan, jonka tarkoituksena on kannustaa suomalaisia ja eurooppalaisia urheiluseuroja, päättäjiä ja yrityksiä tekemään ympäristötekoja ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi. Kampanjan lähtökohtana on Loisteen ja HJK:n yhdessä laatima ympäristöohjelma, jonka avulla HJK:n miesten ja naisten edustusjoukkueet pyrkivät kokonaan hiilineutraaleiksi vuonna 2025. HJK on sitoutunut toimimaan esimerkkinä suomalaisille ja etsimään keinoja pienentää omaa hiilijalanjälkeään ja osallistua siten ilmastotalkoisiin. Konkreettisena ilmastotekona vuonna 2020 HJK on mm. vaihtanut vihreään sähköön, ottanut kotipeleissä käyttöön kierrätettävät ja muovittomat mukit sekä tehostanut jätteiden lajittelua. Vuosittain on tarkoitus pienentää hiilijalanjälkeä -20 %.

VUODEN SPONSORI

Ari Huusela ja STARK matkalla maailman ympäri

Lue lisää

Stark lähti yksinpurjehtija Ari Huuselan päätukijaksi mahdollistaakseen hänen osallistumisensa ensimmäisenä pohjoismaalaisena yksinpurjehduksen Vendée Globe -maailmanympärikilpailuun. Pääsy kilpailuun oli valtava ponnistus ja saavutuksena se jää jo itsessään osaksi suomalaisen merenkulun historiaa.

Ratkaiseva perusta yhteistyölle oli urheilija itse. Huuselan arvomaailma ja hänen periksiantamattomuutensa resonoivat brändimme kanssa; unelmansa saavuttaakseen Ari on kirjaimellisesti rakentanut itseään vahvemmaksi. Huuselan matkassa maailman ympäri, yksin ja pysähtymättä näkyy vahva usko, rohkeus ja sitkeä työ. 

Sponsoroinnin tavoitteena on Starkin bränditunnettuuden kasvattaminen. Kilpailu on saanut poikkeuksellisen suuren mediahuomion. Huuselan omassa aktiivisuudessa näkyy vahva sitoutuminen lisäarvon tuottamiseen yhteistyökumppaneille. Sosiaalisessa mediassa aktiivinen urheilija ja STARK-vene ovat jo itsessään media. Media-arvo on mittaluokaltaan valtava, niin Suomessa kuin ulkomailla.

PostNordin ja Suomen koripalloliiton yhteistyö

Lue lisää

Yhteisten arvojen pohjalle perustunut monivuotinen yhteistyö alkoi vuoden 2016 lopulla. Alussa sponsorointiyhteistyö rakentui PostNordin tavoitteelle kasvattaa tunnettuutta, mutta vuosien varrella kumppanuus on syventynyt ottamaan kantaa yhteiskunnallisesti tärkeään asiaan: vähävaraisten lasten ja nuorten harrastusmahdollisuuksiin. We deliver (we deliver tulee PostNordin sloganista mikä sopivasti yhdistyy koripalloslangiin) rahaston kautta on ensimmäisen hakukierroksen (Tammikuu 2019) jälkeen avustettu 270 perhettä noin 70 000 eurolla. Nyt käynnissä on 6. hakukierros ja yhteensä rahaston perustamisen jälkeen hakuprosessiin on osallistunut 993 perhettä. 

Kumppanuudessa tärkeää on ollut myös tasa-arvoisuus, minkä vuoksi PostNordille on ollut itsestään selvää olla mukana sekä miesten- että naisten maajoukkueen toiminnassa. Yhteistyö on rakentunut niin vakaalle pohjalle, että koronakriisistä huolimatta yhteistyön jatko julkistettiin marraskuussa 2020.

LämpöYkkönen Oy – Lämpökerroin somesarja

Lue lisää

Lämpökerroin -somesarjalla luotiin urheilun ja penkkiurheilun harrastajille mahdollisuus kisailla yhdessä huippu-urheilijoiden kanssa ja osallistua samalla hyväntekeväisyyteen. Kilpailuissa tuomareina toimivat hiihtäjä Krista Pärmäkoski, 7-ottelija Maria Huntington ja aitajuoksija Lotta Harala.

Lämpökerroin -somesarjaan pääsi hakemaan somessa julkaistun haun kautta 9 kilpailijaa. Tuomareiden päättäminä kisalajeina olivat mm. seinäkiipeily, aitajuoksu aitojen ali sekä haasteellisen verryttelyliikkeen suorittaminen. Yksi kisalaji oli tietovisa, jonka aiheena olivat vastuullinen energiankäyttö sekä tuomareiden omat ennätystulokset.

Kilpailijoiden saaman yhteispistemäärän pohjalta LämpöYkkönen lahjoitti yli 5000 euron rahapotin HOPE ry:lle ja Suomen Olympiakomitean #nuorellesiivet -kampanjaan. Lämpökerroin -sarja tavoitti lähes miljoona katsojaa ja kasvatti LämpöYkkösen sosiaalisen median kautta tullutta myyntiä yli 70%.

VUODEN TAPAHTUMA

Sanoma – Get the New Tomorrow

Lue lisää

Sanoma halusi tukea koronan kurittamaa markkinointialaa tarjoamalla uudenlaisessa tilanteessa oleville markkinoijille inspiraatiota ja näkemyksiä tulevan vuoden suunnitteluun. Aiemmin yritysten ylimmälle johdolle tarkoitettu kutsuvierastilaisuus järjestettiin virtuaalisena ja sinne toivotettiin tervetulleiksi kaikki suomalaisen markkinoinnin tekijät.  Syntyi Get the New Tomorrow – suurin Suomessa järjestetty, osallistujilleen ilmainen markkinointitapahtuma. 

Tavoitteet ylittäneen osallistujamäärän lisäksi tilaisuus onnistui myös sisällöllisesti. Se tarjosi osallistujille inspiroivaa, kiinnostavaa ja ajassa olevaa sisältöä kansainvälisiltä huippupuhujilta, joita normaalisti ei pääse kuuntelemaan ilman huikeaa sisäänpääsymaksua, sekä arvostettujen kotimaisten markkinoijien keskustelujen avulla. Vaikuttavien teknisten ja visuaalisten ratkaisujen avulle Get the New Tomorrow  nousi elämyksenä lähes livetapahtuman tasolle ja asetti riman suomalaisille virtuaalitapahtumille.

Atria Wilhelm – Unelmien MM-kisat

Lue lisää

Kun jääkiekon MM-kisoja ei pelattu, peruuntui myös vuoden isoin Atria Wilhelm-kampanja. Wilhelm perusti tilalle oman virtuaalisen turnauksen eli Unelmien MM-kisat.

Unelmien MM-kisat kutsui intohimoiset kiekkofanit kertomaan, mitä heidän unelmakisoissaan tapahtuisi. Pelejä ei pelattu, mutta sen sijaan fanit suunnittelivat jokaisen Suomen maajoukkueen pelin tapahtumat ja tulokset kampanjan verkkosivustolla. 

Kisat toteutettiin MTV3:n ja C Moren kanssa. Kymmenen kisalähetystä piti sisällään studiokeskustelua, pelaajahaastatteluja sekä Antero Mertarannan selostaman ottelusimulaation, joka tehtiin fanien kommenttien pohjalta. Lähetykset olivat nähtävissä MTV3-kanavalla heti Tulosruudun jälkeen sekä verkossa mtv3-palvelussa.

Kisat keräsi jättiyleisön ja räjäytti myynnin kasvuun: Wilhelmin myynti kasvoi 86 % ja Unelmien MM-kisat oli ohjelmapaikkansa katsotuin ohjelma.

Urheilugaala 2020

Lue lisää

Urheilugaala haluaa nostaa urheilun arvostusta suomalaisessa yhteiskunnassa. 

Halusimme viedä Urheilugaalan kumppaniaktivointeja uudelle tasolle, ja toteuttaa isompia sisältömarkkinointikampanjoita.

Urheilugaalaan toteutettiin ensimmäistä kertaa vastuullisuusohjelma, jonka ympärille kytkettiin kaikki kumppaniaktivoinnit.

Urheilugaalan illallispaikat olivat loppuunmyyty, some- ja medianäkyvyydet parantuivat edellisvuodesta sekä kumppanimäärä ja kumppanimyynnin arvo parantuivat edellisvuodesta.

Suvilahti Summer

Lue lisää

Suvilahti Summer oli maailman ensimmäinen korona-aikana järjestetty tapahtumasarja, joka järjestettiin Helsingin Suvilahdessa 11.-30.6.2020. Tapahtuma järjestettiin noudattaen kaikkia korona-ajan rajoitteita ja ohjeita. Liput myytiin pöytäseurueittain, tapahtumaan saavuttiin turvavälein ja äänentoisto rakennettiin tapahtuman rajoituksiin sopivaksi. Nyt jo tutuksi tulleet käsidesit, nimilistat ja muut epidemia-ajan asiat olivat tapahtumassa ensi kertaa käytössä. 

Tapahtumasarjan monipuolinen ohjelma sisälsi mm. kotimaisten artistien konsertteja, leffailtoja ja lastenpäiviä. 

Tapahtuma sai valtavan julkisuuden niin Suomessa kuin maailmalla. Tapahtumasta kirjoittivat kaikki kotimaiset mediat, siitä tehtiin haastatteluita radioon ja mm. maailmanlaajuinen Pollstar-media teki siitä artikkelin. Tapahtumaa myös käytettiin hyvänä esimerkkinä useissa tulevissa tapahtumissa vuonna 2020.

VUODEN SPONSOROINTITEKO

  • Nordea: We Grow Startups
  • Ari Huusela ja STARK matkalla maailman ympäri
  • Subway Kansallinen Liiga – Pelin nimi on jalkapallo
  • PostNordin ja Suomen koripalloliiton yhteistyö
  • Lämpöykkönen Oy – Lämpökerrroin somesarja
  • PostNordin ja Suomen koripalloliiton yhteistyö
  • Taklataan ilmastonmuutos yhdessä – Loiste X HJK
  • Knowledge is Progress – Polarin ja Valtteri Bottaksen brändiyhteistyö
  • Urheilugaala 2020
  • Olympiastadion – Uusi aika
  • Helsingin Juhlaviikonloppu
  • Urheilumuseo X BilleBeino
  • IKEA Suomi ja SOS-Lapsikylä: Kodista parempi paikka lapsille
  • Fortum: Riku Rantala & 100 kysymystä ilmastosta

 

Liity jäseneksi

 

  • 1
  • 2

Tilaa uutiskirjeemme