
Sponsorointi & Tapahtumat ry:n vuotuinen Awards palkitsi jälleen vuoden parhaat sponsorointi ja tapahtumatoteutukset 18.2.2021. Awardseissa nostettiin esiin alan onnistumisia, mieleenpainuneita kampanjoita, inspiroivia yhteistöitä sekä tapahtumia.
Vuoden sponsorointiteko palkinnon voitti Ari Huusela ja STARK matkalla maailman ympäri, ja voiton myötä asettuu ehdolle Suomen edustajana myös European Sponsorships Awardseihin vuoden kuluttua.
Muissa kategorioissa voittajat ovat:
Vuoden urheilusponsorointi:
Knowledge is Progress – Polarin ja Valtteri Bottaksen brändiyhteistyö
Vuoden kulttuurisponsorointi:
Urheilumuseo X BilleBeino
Vuoden vastuullisuuskampanja:
Nordea: We grow startups
Vuoden sponsoroinnin kohde / oikeuksien omistaja:
Subway Kansallinen Liiga – Pelin nimi on jalkapallo
Vuoden sponsori:
PostNordin ja Suomen koripalloliiton yhteistyö
Vuoden tapahtuma
Atria Wilhelm -Unelmien MM-kisat
Yleisön suosikki, vuoden sponsorointinosto
Ari Huusela ja STARK matkalla mailman ympäri
Yleisön suosikki, vuoden tapahtuma
Urheilugaala 2020
Hurjasti onnea kaikille voittajille!
Tutustu kaikkiin finaaliin päässeihin töihin täältä