Nordean Taloussankari – Älä mene rikki rahasta on Vuoden sponsorointiteko ja Red Carpet Festival on Vuoden tapahtuma 2020

07/02/2020

Eilen illalla Sponsorointi & Tapahtumat Awardsissa 2020 palkittiin jälleen upeita toteutuksia ja mieleenpainuvia kampanjoita. Alan väki oli kokoontunut Helsingin Casinon Fennia-Salonkiin juhlimaan, verkostoitumaan ja iloitsemaan yhdessä palkittujen kanssa. Onnistuneen illan saldona palkittiin seuraavat voittajat:

VUODEN SPONSOROINTITEKO – Nordea- Taloussankari – Älä mene rikki rahasta

Vuoden Sponsorointitekona palkittiin Nordean oivaltava Taloussankari – Älä mene rikki rahasta -kampanja. Toteutus onnistuu ottamaan yhteiskunnallisesti kantaa – ollen samaan aikaan paitsi vastuullinen myös moniulotteinen toteutus. Vaikuttavassa kokonaisuudessa toimitaan suurien asioiden äärellä, ja ne koskettavat maanlaajuisesti. Erityismaininta kampanjan rohkeudelle sekä sille, miten henkilökunta saatiin innostumaan kampanjasta. Projekti on myös mainio lisä yrityksen ydinliiketoimintaan.

VUODEN TAPAHTUMA – Vuoden tapahtuma – kategorian voittaja on Red Carpet Festival

Vuoden Tapahtumana palkittu Red Carpet Festival ansaitsee voittonsa yhdistämällä perinteisyyden sekä tulevaisuusorientoituneisuuden. Tapahtuma on upea osoitus kansainväliset mittasuhteet saavuttavasta projektista, joka on onnistunut luomaan tasaisen hyvää näkyvyyttä sekä monipuoliset sisällöt vuodesta toiseen. Kiitosta tapahtuma ansaitsee myös siitä, että sponsoreita oli hyödynnetty luontevasti. Erityismaininnan festivaali ansaitsee myös aktiivisesta sekä laajalle ulottuneesta markkinointiviestinnästä.

Vuoden 2020 Sponsorointi & Tapahtumat Awardsien kaikki voittajat ovat:

1. Vuoden Sponsorointiteko

Nordea – Taloussankari – Älä mene rikki rahasta

2. Vuoden Tapahtuma

Red Carpet Festival

3. Yleisöäänestys

Nordea- taloussankari – älä mene rikki rahasta

sekä

KOFF Red Classics

4. Vuoden Sponsori

Oy Sinebrychoff Ab

5. Vuoden B2C tapahtuma

KOFF Red Classics

6. Vuoden kansainvälinen toteutus

Helsinki International Horse Show

7. Vuoden kohde / Oikeuksien omistaja

Mestis

8. Vuoden Kulttuurisponsorointi

Ellips ja VR – Ikivihreästä vihreä

9. Vuoden Urheilusponsorointi

Fortum HorsePower

10. Vuoden Vastuullisuuskampanja

Mestis ja veripalvelu

Top
X