
Eilen illalla Sponsorointi & Tapahtumat Awardsissa 2020 palkittiin jälleen upeita toteutuksia ja mieleenpainuvia kampanjoita. Alan väki oli kokoontunut Helsingin Casinon Fennia-Salonkiin juhlimaan, verkostoitumaan ja iloitsemaan yhdessä palkittujen kanssa. Onnistuneen illan saldona palkittiin seuraavat voittajat:
VUODEN SPONSOROINTITEKO – Nordea- Taloussankari – Älä mene rikki rahasta
Vuoden Sponsorointitekona palkittiin Nordean oivaltava Taloussankari – Älä mene rikki rahasta -kampanja. Toteutus onnistuu ottamaan yhteiskunnallisesti kantaa – ollen samaan aikaan paitsi vastuullinen myös moniulotteinen toteutus. Vaikuttavassa kokonaisuudessa toimitaan suurien asioiden äärellä, ja ne koskettavat maanlaajuisesti. Erityismaininta kampanjan rohkeudelle sekä sille, miten henkilökunta saatiin innostumaan kampanjasta. Projekti on myös mainio lisä yrityksen ydinliiketoimintaan.
VUODEN TAPAHTUMA – Vuoden tapahtuma – kategorian voittaja on Red Carpet Festival
Vuoden Tapahtumana palkittu Red Carpet Festival ansaitsee voittonsa yhdistämällä perinteisyyden sekä tulevaisuusorientoituneisuuden. Tapahtuma on upea osoitus kansainväliset mittasuhteet saavuttavasta projektista, joka on onnistunut luomaan tasaisen hyvää näkyvyyttä sekä monipuoliset sisällöt vuodesta toiseen. Kiitosta tapahtuma ansaitsee myös siitä, että sponsoreita oli hyödynnetty luontevasti. Erityismaininnan festivaali ansaitsee myös aktiivisesta sekä laajalle ulottuneesta markkinointiviestinnästä.
Vuoden 2020 Sponsorointi & Tapahtumat Awardsien kaikki voittajat ovat:
1. Vuoden Sponsorointiteko
Nordea – Taloussankari – Älä mene rikki rahasta
2. Vuoden Tapahtuma
Red Carpet Festival
3. Yleisöäänestys
Nordea- taloussankari – älä mene rikki rahasta
sekä
KOFF Red Classics
4. Vuoden Sponsori
Oy Sinebrychoff Ab
5. Vuoden B2C tapahtuma
KOFF Red Classics
6. Vuoden kansainvälinen toteutus
Helsinki International Horse Show
7. Vuoden kohde / Oikeuksien omistaja
Mestis
8. Vuoden Kulttuurisponsorointi
Ellips ja VR – Ikivihreästä vihreä
9. Vuoden Urheilusponsorointi
Fortum HorsePower
10. Vuoden Vastuullisuuskampanja
Mestis ja veripalvelu