Uutiset

Syksyn tapahtumien avainsana on koronaturvallisuus

Pandemiasta tullaan ulos täysin uuteen ja tuntemattomaan maailmaan - niin myös sponsoroinnin osalta. Urheilu, kulttuuri ja koko tapahtumateollisuus oli ensimmäisten kärsijöiden joukossa. Tulolähteet yleisön sekä kumppaneiden puolelta kuivuivat kasaan kokoontumisrajoitusten myötä hetkessä. Mutta miltä näyttää sponsoroinnin tulevaisuus?

Tammikuun Sponsorointinosto on Sportspotin Periksen Unelmaduuni -kampanja

Sportspotin Periksen Unelmaduunikampanja on valittu tammikuun Sponsorointinostoksi. Yhteiskunnallisesti kantaa ottava, ajattelemaan herättelevä ja tuttuja kasvoja tässä kaikessa oivaltavasti hyödyntänyt tempaus onnistui monella tavalla mallikkaasti. Suomen laajin urheiluvaikuttajaverkosto Sportspot vastasi kampanjan...

Nordean Taloussankari – Älä mene rikki rahasta on Vuoden sponsorointiteko ja Red Carpet Festival on Vuoden tapahtuma 2020

Eilen illalla Sponsorointi & Tapahtumat Awardsissa 2020 palkittiin jälleen upeita toteutuksia ja mieleenpainuvia kampanjoita. Alan väki oli kokoontunut Helsingin Casinon Fennia-Salonkiin juhlimaan, verkostoitumaan ja iloitsemaan yhdessä palkittujen kanssa. Onnistuneen illan...

Liity jäseneksi

  • 1
  • 2

Tilaa uutiskirjeemme