Kuvaus

Aito x Mielensäpahoittaja -kampanjassa kohtaavat kaksi rakastettua suomalaista: Heikki Kinnusen näyttelemä, Tuomas Kyrön luoma Mielensäpahoittaja ja Aito-brändin lähettiläs, lumilautailun olympiamitalisti Enni Rukajärvi.Kampanjan mainosvideoissa Mielensäpahoittaja ja Enni käyvät läpi arjen ihmetyksiä ja kummastuksia Mielensäpahoittaja-elokuvan humoristisessa hengessä. Videoilla ihmetellään nykymaailman menoa ja muotivillityksiä, taivastellaan, pohdiskellaan ja pahoitetaan mieltä. Vanha ja uusi ajatusmaailma kohtaavat, ja keskustelua syntyy niin kaurajuoman sopivuudesta kahviin kuin ylipäänsä nykypäivän ruokatottumuksista. Kaikki jutustelu liittyy Aito-tuotteisiin tai niiden ideologiaan: uuden kokeilemiseen, rohkeuteen ja ennakkoluulottomuuteen. Samalla haastetaan perinteisen maidon ystäviä kokeilemaan suomalaisesta superfoodista kaurasta valmistettua kasvipohjaista vaihtoehtoa.Aito-tuotteet näkyvät mainosvideoiden lisäksi myös Ilosia aikoja, Mielensäpahoittaja -elokuvassa.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi

Tutustu myös näihin

Ei liittyviä caseja