Ajankohtaista

29.3.2023

Tutkimus: Vapauden kesä kasvatti kiinnostusta tapahtumiin – UMK-kiinnostus suurta Suomessa

Sponsoroinnin ja viestinnän tutkimusyritys, Sponsor Insight, tutki 18:tta kertaa suomalaisten kiinnostusta tapahtumia kohtaan. Kiinnostavimpia kotimaisia musiikkifestivaaleja ovat suomalaisten mielestä Ruisrock, Pori Jazz, Suomipop-festivaali, Provinssi ja Ilosaarirock.

Uutiset
Lue artikkeli

21.3.2023

Blogi: Vinkkejä sponsoroinnin ostoon

Tässä blogissa hallituksemme jäsen Sanna Laine käsittelee, mitä tulee ottaa huomioon sponsoroinnin ostamisessa.

Blogi
Lue artikkeli

20.3.2023

Tutkimus: Jääkiekko, yleisurheilu, hiihto ja jalkapallo edelleen suomalaisten suosikkilajit – koripallo, ralli nosteessa

Sponsoroinnin ja viestinnän tutkimusyritys Sponsor Insight tutki 18:tta kertaa suomalaisten kiinnostusta urheilua kohtaan. Kiinnostavimmat urheilulajit suomalaisten mielestä ovat jääkiekko, yleisurheilu, hiihto, jalkapallo sekä ralli. Ralli nousi 3 sijaa viime vuoteen verrattuna. Koripallo nousi ensimmäistä kertaa top 10-listalle ollen sijalla 10. Muita nousijoita olivat mm. tennis ja padel.

No items found.
Lue artikkeli

17.3.2023

Tutkimus: Lauri Markkanen suomalaisten suosikkiurheilija – Iivo Niskanen ja Kalle Rovanperä täydentävät kärkikolmikon

Sponsoroinnin ja viestinnän tutkimusyritys, Sponsor Insight, on tutkinut 18:tta kertaa, ketkä ovat suomalaisten suosikkiurheilijat.Aikuisväestössä (18+) suosituin aktiiviurheilija on Lauri Markkanen. Seuraavat sijat valloittavat Iivo Niskanen ja Kalle Rovanperä.

Uutiset
Lue artikkeli

10.3.2023

Helsinki Ski Weeks tyhjensi palkintopöydän SPOT Awardseissa

Sponsorointi & Tapahtumat Awardseja juhlittiin eilen 9.3. Apollossa Helsingissä. Gaalassa palkittiin parhaita sponsorointi- ja tapahtumatoteutuksia viime vuodelta.

Vuoden palkitut
Uutiset
Lue artikkeli

9.3.2023

Sponsorointibarometri 2022: Kasvun vuosi

Yritysten sponsorointi-investoinnit kasvoivat2022 voimakkaasti. Vuonna 2022 sponsorointiin investoitiin kaiken kaikkiaan 270 miljoonaa euroa ,joka on 20,6 % enemmän kuin vuonna 2021 (224 milj. euroa). Urheilusponsorointi kasvoi 15,2 %, kulttuurisponsorointi peräti 82,5 %, ja ryhmä muut 2 %.

Uutiset
Lue artikkeli

23.2.2023

Näin budjetoit sponsoroinnin

Tämä kirjoitus käsittelee sponsoroinnin budjetointia ja tuo aiheeseen näkökulmia. Yksinkertaisinta on budjetoida sponsoroinnille oma rivinsä markkinointiviestinnän kuluihin. On kuitenkin hyvä ymmärtää mistä tuon rivin kustannukset koostuvat.

Blogi
Lue artikkeli

22.2.2023

SPOT.n hallitushaku alkaa -sinustako hallituksen uusi jäsen?

Sponsorointi & Tapahtumat ry:n hallituksessa on 11 jäsentä, jotka valitaan kolmeksi vuodeksi hallitukseen. Tänä vuonna erovuorossa on 4 hallituksen jäsentä, joiden tilalle uudet jäsenet valitaan.

Uutiset
Lue artikkeli

Liity jäseneksi

Kiitos! Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
Oops! Something went wrong while submitting the form.