Kuvaus

Yli 50 vuotta järjestetyistä Helsingin juhlaviikoista kuoriutui poikkeusvuonna Juhlaviikonloppu, joka toi taiteen yleisöjen luokse. Monitaidefestivaalin näyttämö siirtyi yleisöjen luokse pihoille, kaduille, verkkoon ja televisioon. Musiikkia kuultiin yli 30 korttelikonsertissa sekä keikoilla, joita striimattiin yli 17 tuntia.Viikonlopun esiintyjiin lukeutui kevyen musiikin suosikkinimiä kuten Jesse Markin, Erja Lyytinen ja Ruusut sekä klassisen ja jazzin eturivin nimiä kuten defunensemble ja Marzi Nyman. Kaupunkilaiset saivat ilahduttaa läheisiään tilaamalla nettisovelluksesta Taidelahjoja, joita eri alojen taiteilijat esittivät koronaturvallisesti eri puolilla Helsinkiä. Kuvataidetta tarjosi Platform GÁTT -verkoston taiteilijoidentyöt, jotka ilahduttivat mainosnäytöillä ympäri kaupungin.Juhlaviikonlopun kumppaneita olivat Helsingin Sanomat, Elisa, OP, Accenture, HOK-Elanto ja Clear Channel.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi

Tutustu myös näihin

Ei liittyviä caseja