Kuvaus

Helsingin Sanomat julkaisi 29.6.2018. historiallisen numeron, jonka etu- ja takakansi loistivat sateenkaaren väreissä. Kannessa ilmaisivat tukensa tasa-arvolle ja yhdenvertaisuudelle vuoden 2018 Helsinki Pride -tapahtuman 37 virallista kumppania.Sanoma Media Finland Oy mahdollisti eturivin yritysten vaikuttavan yhteisen kannanoton, jonka viesti kantaa pitkälle tulevaisuuteen. Kampanja on merkittävä suunnannäyttäjä niin suomalaisille yrityksille, yksityishenkilöille kuin muille toimijoille kannustaen ottamaan rohkeasti kantaa ihmisoikeuksien puolesta.Satoihin tuhansiin koteihin, työpaikoille ja lehtipisteisiin jaettu Helsingin Sanomien kampanjanumero nosti sateenkaarikysymykset päivän puheenaiheeksi ympäri Suomen. Helsinki Pride -viikon saama laaja huomio näkyi myös lauantaina 30.7. järjestetyssä Pride-kulkueessa, johon saapui osoittamaan tukensa yhdenvertaisuudelle ja tasa-arvolle ennätykselliset 100 000 ihmistä.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi

Tutustu myös näihin