Kuvaus

Neste järjesti 70-vuotisjuhlansa kunniaksi kaikkien aikojen ensimmäisen koko Suomen henkilöstöä koskevan tapahtuman Helsingin Messukeskuksessa. Tavoitteena oli vahvistaa Nesteen kantavaa ajatusta, halua uusiutua ja tehdä jokainen työntekijä ylpeäksi siitä, että on nesteläinen.Tapahtumaan osallistui Suomen mittakaavassa huikeat 3486 vierasta. Mittasimme onnistumista palautekyselyllä, johon vastasi peräti 1047 osallistujaa. Asteikolla 1–5 (jossa 5 paras) kaikkien vastausten kokonaisarvosana oli 4,48 ja kysymykseen "Miten tapahtuma vahvisti mielikuvaasi Nesteestä?" keskiarvo oli huimat 4,58. Tämä kertoo henkilökunnan ylpeydestä työnantajaa kohtaan ja meille tapahtuman loistavasta onnistumisesta yli odotusten. Tästä kevään tapahtumasta on puhuttu hymyssä suin vielä pitkälle syksyyn. Olisiko tällainen työnantajamielikuvan nosto ja koko henkilönkuntaa värisyttävä vaikutus mahdollista muualla kuin tapahtuman keinoilla? Emme usko.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi

Tutustu myös näihin

Ei liittyviä caseja