Kuvaus

Prismalla on Suomessa lähes 70 hypermarkettia ja tästä syystä merkittävä vaikuttajarooli kaikkien suomalaisten jokapäiväisessä arjessa. Ainutlaatuisesta asemastaan johtuen Prisma haluaa kantaa vastuunsa yhteiskunnassa ja olla edistämässä mm. keskustelua monimuotoisuuden tärkeydestä. Prisman Minut itseni kanssa -kampanja nosti esiin hyvin erilaisia suomalaisia jakamaan julkisesti, miten heistä on tullut he. Aitojen, inhimillistävien ja jopa verevien elämäntarinoiden avulla välitettiin vahva viesti yhdenvertaisuuden puolesta.Kaupallisesti kampanja pyrki vahvistamaan Prisman yhteyttä kohderyhmäänsä ja samalla riisumaan pukeutumiseen liittyvää elitismiä. Prisman Minut itseni kanssa -kampanjalla kannustimme meitä kaikkia olemaan pukeutumatta sulautuaksemme massaan, vaan ilmaistaksemme todellista itseämme. Koska kaikilla on oikeus olla minut itsensä kanssa.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi

Tutustu myös näihin

Ei liittyviä caseja