Kuvaus

Specsaversin silmäterveyskampanjassa Kaisa Mäkäräinen haastoi suomalaiset käymään näöntutkimuksessa ja tekemään samalla hyvää. Ampumahiihtäjänä hyvä näkö on Kaisalle kaikki kaikessa, ja Specsaversin videoilla ja omissa sosiaalisen median kanavissaan hän kannusti myös muita huolehtimaan silmiensä terveydestä. Kampanjan aikana Specsavers tarjosi näöntutkimuksen liikkeissään ilmaiseksi, ja jokaista tehtyä tutkimusta kohden lahjoitettiin summa Näkövammaisten liiton vertaistukitoimintaan.Kampanjan tukena oli mittava tapahtuma kiertue, jolla se tehtiin näkyväksi kauppakeskuksissa sekä kaduilla. Samalla korostettiin säännöllisten näöntutkimusten tärkeyttä, jotta mahdolliset silmäsairaudet voidaan havaita ja hoitaa ajoissa.Syyskuussa Kaisa lahjoitti kampanjan aikana kerätyt 20 000 euroa Näkövammaisten liitolle.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi

Tutustu myös näihin

Ei liittyviä caseja