Kuvaus

B2B-tapahtumat ovat kaikki samanlaisia. Hyvienkin perinteisten puheenvuorovetoisten tapahtumien ongelma on se että todelliset päätöksentekijät ja vallankäyttäjät eivät osallistu niihin ja vaikuttavuus jää keskinkertaiseksi.Wärtsilä muutti maailmaa luomalla globaalille kaasutoimialalle oman keskustelufoorumin perinteisen tapahtumaformaatin rikkoen. Osallistujat viettivät kaksi päivää työskennellen yhdessä uudella tavalla ilman perinteistä seminaarimallia. Tapahtuma synnytti uusia strategisia aloitteita toimialalle ja kokonaan uuden tavan synnyttää sisältöä tapahtumissa.Gas Festiä on luonnehdittu globaalissa kokemuksellisen markkinoinnin kentässä pitkään odotetuksi B2B-tapahtumien disruptoijaksi ja todelliseksi vaikutusalustaksi pelkän tapahtuman sijaan.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi

Tutustu myös näihin

Ei liittyviä caseja