Ping Helsinki: Vaikuttajamarkkinoinnin Master Class

Tässä valmennuksessa sukellamme vaikuttajamarkkinoinnin syvään päätyyn, pureudumme strategisen vaikuttajayhteistyön onnistumisen elementteihin ja käymme läpi vaikuttajamarkkinoinnin nelikentän vuokratun, maksetun, oman ja ansaitun median ominaisuuksiin syventyen. Tarkastelemme monikanavaisen vaikuttajayhteistyön mahdollisuuksia konkreettisesti ja useiden case-esimerkkien valossa, joiden kautta pääset konkreettisesti näkemään erilaisten vaikuttajayhteistöiden toimenpiteitä ja tuloksia.

Käsittelemme seuraavia teemoja inspiroivasti ja käytännönläheisesti:

* Miten strateginen ja pitkäjänteinen vaikuttajayhteistyö onnistuu?

* Eri kanavien mahdollisuudet ja rajoitteet vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta.

* Vaikuttajamarkkinoinnin budjetointi, tavoitteiden asettaminen ja relevanttien mittarien valinta ja hyödyntäminen.

* Miten vahvistaa yrityksen/organisaation ajatusjohtajuutta vaikuttajayhteistyön avulla?

* Miten toteuttaa vastuullisuusviestintää yhdessä vaikuttajien kanssa?

Kenelle?

Koulutuksesta hyötyvät eniten markkinointiviestinnän ja viestinnän johto- ja asiantuntijatehtävissä toimivat sekä yrityksen, järjestön tai julkisen sektorin organisaation sosiaalisen median monipuolisesta hyödyntämisestä kiinnostuneet ammattilaiset. Koulutus tarjoaa oppeja ja oivalluksia kaikille lähtötasosta riippumatta.

Kouluttajista:

Valmentajinamme toimivat vaikuttajamarkkinoinnin konkarit Inna-Pirjetta Lahti ja Sanna Suonpää PING Helsingiltä.

Inna-Pirjetta Lahti
Inna-Pirjetta on innokas avantouimari, joka inspiroi luovuudellaan ja ideoillaan kaikkia ympärillään. PING Helsingin keijukaiskuningatar luo strategiat ja luovat konseptit, joiden avulla syntyy ainutlaatuisia ilmiöitä. Hän valaa tiimiinsä luottamusta ja motivaatiota ja rakastaa kauneutta ja kukkia.

Sanna Suonpää

Sanna on markkinoinnin ja viestinnän moniosaaja, joka osaa pitää langat käsissään, ihan kirjaimellisestikin. Vaikuttajamarkkinoinnin lisäksi Sannan intohimoihin kuuluvat käsityöt ja käsityövaikuttaminen hänen omissa Kototeko-somekanavissaan. Pingissä Sanna huolehtii projektitiimin työkaluista, prosesseista ja resursoinneista sekä asiakasprojektien laadusta ja tehokkuudesta.

100% osallistujista suosittelisi PING Helsingin valmennuksia kollegoilleen.

"Tämä kokonaisuus oli loistava!"

"Valmennus auttoi minua hahmottamaan uusia asioita, joita voin heti hyödyntää omassa markkinoinnissamme!"

Koulutuksen hinta on 299 € + alv.

Tapahtuman tiedot
Aihe
Ping Helsinki: Vaikuttajamarkkinoinnin Master Class
Ajankohta
30.8.2022
-
30.8.2022
Paikka
Hinta
299€
Ilmoittaudu

Liity jäseneksi

Kiitos! Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
Oops! Something went wrong while submitting the form.