Kuvaus

Kun jääkiekon MM-kisoja ei pelattu, peruuntui myös vuoden isoin Atria Wilhelm-kampanja. Wilhelm perusti tilalle oman virtuaalisen turnauksen eli Unelmien MM-kisat.Unelmien MM-kisat kutsui intohimoiset kiekkofanit kertomaan, mitä heidän unelmakisoissaan tapahtuisi. Pelejä ei pelattu, mutta sen sijaan fanit suunnittelivat jokaisen Suomen maajoukkueen pelin tapahtumat ja tulokset kampanjan verkkosivustolla. Kisat toteutettiin MTV3:n ja C Moren kanssa. Kymmenen kisalähetystä piti sisällään studiokeskustelua, pelaajahaastatteluja sekä Antero Mertarannan selostaman ottelusimulaation, joka tehtiin fanien kommenttien pohjalta. Lähetykset olivat nähtävissä MTV3-kanavalla heti Tulosruudun jälkeen sekä verkossa mtv3-palvelussa.Kisat keräsi jättiyleisön ja räjäytti myynnin kasvuun: Wilhelmin myynti kasvoi 86 % ja Unelmien MM-kisat oli ohjelmapaikkansa katsotuin ohjelma.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi