Kuvaus

Kytkemällä liukuportaat pilveen ja seuraamalla niiden suorituskykyä ja kuntoa, KONE tekee huollosta ennakoivaa, ja älykästä. Se saa liukuportaat toimimaan luotettavasti ja häiriöttä. Tylsää, eikö totta?

Halusimme tehdä markkinointiviestintää, joka on palvelulle luonteenomaista. Loimme virtuaalitodellisuuteen todennäköisesti maailman tapahtumaköyhimmän liukuportaan. Loputonta matkaa ylöspäin säestää ainoastaan laitteiston tilasta kertova liukuportaan koneääni.

Ihmisillä saivat kokea VR-elämyksen messuilla, näyttelytiloissa ja kaupungin vilinässä – seisomalla miniliukuportaassa. Se skaalattiin myös helpommin saavutettavaksi; kyytiin pääsi omalla VR-yhteensopivalla puhelimella tai kampanjasivujen 360°-videolla.

Tapahtumat olivat kampanjan ydin, mutta sen peittoa laajennettiin PR:llä ja SoMella.

Kampanja ylitti tavoitteensa ja saavutti 42.8 miljoonaa potentiaalista katsojaa, vaikka VR-kokemus oli maailman tylsin – kuten pitkin olla.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi