Kuvaus

Yhteisten arvojen pohjalle perustunut monivuotinen yhteistyö alkoi vuoden 2016 lopulla. Alussa sponsorointiyhteistyö rakentui PostNordin tavoitteelle kasvattaa tunnettuutta, mutta vuosien varrella kumppanuus on syventynyt ottamaan kantaa yhteiskunnallisesti tärkeään asiaan: vähävaraisten lasten ja nuorten harrastusmahdollisuuksiin. We deliver (we deliver tulee PostNordin sloganista mikä sopivasti yhdistyy koripalloslangiin) rahaston kautta on ensimmäisen hakukierroksen (Tammikuu 2019) jälkeen avustettu 270 perhettä noin 70 000 eurolla. Nyt käynnissä on 6. hakukierros ja yhteensä rahaston perustamisen jälkeen hakuprosessiin on osallistunut 993 perhettä. Kumppanuudessa tärkeää on ollut myös tasa-arvoisuus, minkä vuoksi PostNordille on ollut itsestään selvää olla mukana sekä miesten- että naisten maajoukkueen toiminnassa. Yhteistyö on rakentunut niin vakaalle pohjalle, että koronakriisistä huolimatta yhteistyön jatko julkistettiin marraskuussa 2020.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi