Kuvaus

Sanoma halusi tukea koronan kurittamaa markkinointialaa tarjoamalla uudenlaisessa tilanteessa oleville markkinoijille inspiraatiota ja näkemyksiä tulevan vuoden suunnitteluun. Aiemmin yritysten ylimmälle johdolle tarkoitettu kutsuvierastilaisuus järjestettiin virtuaalisena ja sinne toivotettiin tervetulleiksi kaikki suomalaisen markkinoinnin tekijät. Syntyi Get the New Tomorrow – suurin Suomessa järjestetty, osallistujilleen ilmainen markkinointitapahtuma. Tavoitteet ylittäneen osallistujamäärän lisäksi tilaisuus onnistui myös sisällöllisesti. Se tarjosi osallistujille inspiroivaa, kiinnostavaa ja ajassa olevaa sisältöä kansainvälisiltä huippupuhujilta, joita normaalisti ei pääse kuuntelemaan ilman huikeaa sisäänpääsymaksua, sekä arvostettujen kotimaisten markkinoijien keskustelujen avulla. Vaikuttavien teknisten ja visuaalisten ratkaisujen avulle Get the New Tomorrow nousi elämyksenä lähes livetapahtuman tasolle ja asetti riman suomalaisille virtuaalitapahtumille.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi

Tutustu myös näihin

Ei liittyviä caseja