Kuvaus

Subwayn ja Palloliiton kumppanuuden tavoitteena on tukea yhdenvertaisuutta niin viheriöllä kuin yhteiskunnassa yleisestikin. Lisäksi yhteistyön tavoitteena on vahvistaa lajin positiivisia mielikuvia ja korostaa liikkuvan elämäntavan merkitystä.Pitkäjänteisen yhteistyön myötä naisten pääsarja uudistui kaudelle 2020 Subway Kansalliseksi Liigaksi, kun Subwaysta tuli naisten jalkapalloliigan ensimmäinen oma kokonaisvaltainen kumppani sekä pääsponsori. Nimen ja identiteetin uudistuksen myötä Palloliitto ja Subway halusivat ravistella urheilussa vallitsevia asenteita sekä toimia suunnannäyttäjänä modernin huippu-urheilun rakentamisessa. Palloliitolle Subway onmerkittävä mahdollistaja ja pelinavaaja naisten joukkueurheilun kaupallisessa kehityksessä.Jo ensimmäisenä vuonna Subway Kansallisen Liigan jatkuva medianäkyvyys nousi +45 %. Erillisen kampanjan myötä vähävaraisten lasten ja nuorten jalkapallon tukemiseksi kerättiin lähes 15 000 €. Yhteistyö tuo jatkumoa Subwayn pitkäjänteiseen urheilusponsorointiin tarjoten mahdollisuuden rakentaa entistä laajempia näkyvyys- ja arvopohjakokonaisuuksia.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi