SPOT:n toukokuun sponsorointinostoksi on valittu Suomen McDonald’sin artistiyhteistyö rap-artisti Cledoksen kanssa. Yhteisen Kampanjan aikana 29.4.–16.6. Suomen Mäkkäreistä on saatavilla Cledoksen kehittämä ateria Cledos Meal ja kampanjaan sisältyy myös Mäkkärin mobiilisovelluksen käyttäjille maksuton Cledoksen striimattu keikka.

”Oon aina rakastanut Mäkkärii ja jopa maininnut sen mun biiseissä jo vuodesta 2017 lähtien. Mäkkäri lähestyi mua tällä idealla ja tiesin heti, et haluun olla mukana ja että yhteistyöstä tulisi hieno juttu. Tykkään tehdä asioita isosti ja suunnitella kokonaisuuksia, joten yhteistyö just Mäkkärin kanssa tuntui oikealta!”, Cledos sanoo.

”Modernissa markkinoinnissa erilaiset yhteistyökuviot vaikuttajien kanssa ovat tärkeä osa keinovalikkoa. Olen todella innoissani Cledos-yhteistyöstä, sillä sen lisäksi, että Cledos ja McDonald’s sopivat erinomaisen hyvin yhteen, Cledos on myös ollut mukana suurella intohimolla ja isolla energialla alusta alkaen. Uskon, että Cledos Meal saavuttaa suuren suosion ennen kaikkea pääsegmenttimme, mukavuudenhaluisten digiaktiivien keskuudessa”, sanoo Suomen McDonald’s-ketjun markkinointijohtaja Mats Nyström.

Kampanjaa markkinoidaan vahvasti McDonald’s-ravintoloiden lisäksi eri medioissa, ja ravintoloissa soi kampanjan aikana myös Cledoksen laatima soittolista.