5.3.2024
Blogi: Juhlan aika, pystymme myös parempaan!
Jarno Tiusanen pohtii sponsoroinnin mittaamista.
5.3.2024
Jarno Tiusanen pohtii sponsoroinnin mittaamista.
7.12.2023
16.11.2023
Yritystoiminnan ydin on tehdä positiivista tulosta eli voittoa. Yleisimmin tuloksesta puhutaan rahassa mitattuna ja se näkyy tilinpäätöksessä meillä Suomessa viivan alla euroina. Ja siellä sen pitääkin näkyä.
8.11.2023
Sponsoroinnin hyödyntämisessä on lukuisia eri kulmia, vaikka usein julkisessa keskustelussa se kärjistetäänkin näkyvyydeksi. Sponsoroinnin mittareissa puhutaan paljon tunnettuuden kasvattamisesta, kuluttajien ja/tai uusien kohderyhmien tavoittamisesta, vastuullisuustoimenpiteistä tai myynnin kasvattamisesta, jotka ovat usein pääasiallisia syitä tehdä sponsorointia.
29.8.2023
Systemaattisuus ei ole seksikästä. Mutta tehokasta se on.
8.6.2023
Mikä sai Kid Rockin ampumaan olutsalkkuja konetuliaseella Twitter videollaan ja haukkumaan Bud Lightin sekä tuotemerkin omistaman Anheuser-Busch InBevin (AB)?
Sponsorointi & Tapahtumat ry on riippumaton yhteisö, jonka tehtävänä on yhdistää alan toimijat, lisätä sponsoroinnin ja tapahtumamarkkinoinnin tuloksellisuutta, osaamista ja arvostusta.
Töölönkatu 51 B, 00250 Helsinki
+358 40 830 6003laura.sandstrom@spot.fi© 2022 Sponsorointi ja Tapahtumat ry