Kuvaus

Stark lähti yksinpurjehtija Ari Huuselan päätukijaksi mahdollistaakseen hänen osallistumisensa ensimmäisenä pohjoismaalaisena yksinpurjehduksen Vendée Globe -maailmanympärikilpailuun. Pääsy kilpailuun oli valtava ponnistus ja saavutuksena se jää jo itsessään osaksi suomalaisen merenkulun historiaa.Ratkaiseva perusta yhteistyölle oli urheilija itse. Huuselan arvomaailma ja hänen periksiantamattomuutensa resonoivat brändimme kanssa; unelmansa saavuttaakseen Ari on kirjaimellisesti rakentanut itseään vahvemmaksi. Huuselan matkassa maailman ympäri, yksin ja pysähtymättä näkyy vahva usko, rohkeus ja sitkeä työ. Sponsoroinnin tavoitteena on Starkin bränditunnettuuden kasvattaminen. Kilpailu on saanut poikkeuksellisen suuren mediahuomion. Huuselan omassa aktiivisuudessa näkyy vahva sitoutuminen lisäarvon tuottamiseen yhteistyökumppaneille. Sosiaalisessa mediassa aktiivinen urheilija ja STARK-vene ovat jo itsessään media. Media-arvo on mittaluokaltaan valtava, niin Suomessa kuin ulkomailla.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi