Kuvaus

Air Baltic aloitti 2017 lennot Tampere-Pirkkala lentoasemalta josta Tampere-Riika yhteyden kautta jatkolennot yli 60 kohteeseen.Air Baltic haki sponsorointikohdetta jonka avulla tunnettuus ja Top of Mind Pirkanmaalla saavutetaan nopeasti ja joka vetoaa kuluttajan tunteisiin. Tapparan mukanaolo CHL:ssä (Euroopan Mestareiden liiga), Supertähtien (Pelaajien) markkina-arvo sekä koko Tapparan medianäkyvyys vaikutti valintaan.Kampanjan sisältöyhteistyö kehitti myös Tapparan organisaation sponsorointityökaluja. Esimerkkinä Rap-Video Tappara/AirBaltic.Näkyvällä ja jatkuvalla kampanjoinnilla sekä tarjouksilla haettiin suoraa kontaktia kuluttajin ja yritysasiakkaisiin sekä nopeita tuloksia lentolippu kauppaan. Toteutusta asiakas mittasi jatkuvasti lentolippujen myynnin kehityksellä. Asiakas on erittäin tyytyväinen liiketoiminnan tavoitteiden täyttymiseen Tampere-Pirkkala osalta.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi