Kuvaus

Coca-Colan ja Ruisrockin 10-vuotinen yhteistyö huipentui kesällä 2019 historianmonipuolisimmaksi kampanjaksi. Tavoitteeksi festivaaliyhteistyölle asetimme vahvan muistijäljenjättämisen, jota mitattaisiin kävijätutkimuksen tuloksista. Monikanavainen kampanja ulottuifestivaalien lisäksi myös sen ulkopuolelle, mahdollistaen Coca-Cola Ruisrock -elämyksen myösmuille kuin festivaalikävijöille. Kampanja piti sisällään lukuisia yksityiskohtia,kuten tuotemaistatuksia, artisti- ja vaikuttajayhteistöitä, päälavan taktisen näkyvyyden, sosiaalisenmedian kanavat, kuluttajakohtaamisia ja aktivointeja sekä Ruisrockin talkootyöntekijöidenhuomiointia. Vastuullisuus oli kampanjan ytimessä; kannustimme kävijöitä kierrättämiseen jaosasto oli suunniteltu uudelleenkäytettävistä materiaaleista. Coca-Colan ja Ruisrockin yhteistyönkehityskaari kymmenen vuoden aikana on ollut huimaa. Ensimmäisten vuosien tuotejakelustapisteeseen, jossa Coca-Cola pitää suvereenisti hallussaan kävijätutkimuksen kärkisijaa.Juhlavuoden kruunasi parhaat tulokset koskaan.

Sponsoroinnin suunnittelu

Toteutus

Sponsoroinnin onnistumisen arviointi