Blogi

Syksyn tapahtumien avainsana on koronaturvallisuus

Pandemiasta tullaan ulos täysin uuteen ja tuntemattomaan maailmaan - niin myös sponsoroinnin osalta. Urheilu, kulttuuri ja koko tapahtumateollisuus oli ensimmäisten kärsijöiden joukossa. Tulolähteet yleisön sekä kumppaneiden puolelta kuivuivat kasaan kokoontumisrajoitusten myötä hetkessä. Mutta miltä näyttää sponsoroinnin tulevaisuus?

Arvoton kumppani on arvoton

Yritykset viestivät omista arvoistaan kasvavassa määrin sponsoroinnin keinoin, jolloin myös kohteen arvomaailma tulee tarkempaan syyniin. Pelkät sanat eivät riitä, tarvitaan tekoja. On helppoa olla hyvän puolella, mutta pahan vastustaminen toimimalla...

Tunnetta markkinointiin!

Markkinointialalla puhutaan paljon sisältömarkkinoinnin tärkeydestä ja tehokkuudesta. On entistä vaikeampaa tavoittaa kuluttajia perinteisellä mainoksella, jossa vain julistetaan oman tuotteen erinomaisuutta ja ominaisuuksia. Kun mediakanavia tulee koko ajan lisää, ad blocker...

Hej alla!

Terveisiä Oslosta. Olimme Hannan kanssa tutustumassa Norjan sisaryhdistyksen seminaariin ja palkintogaalaan. Pohjoismainen yhteistyö herättää paljon kiinnostusta ja tulemme kehittämään uusia toimintamalleja yhdessä Ruotsin ja Norjan kanssa. Suomessa olemme käynnistäneet strategiatyön,...

Rahalla saa… vai saako enää?

Kävin keskustelua erään suomalaisen brändin tuotepäällikön kanssa uusista sosiaalisista verkkoympäristöistä ja niiden markkinointimahdollisuuksista. Innostuksen sijaan ihmisten uudet suosikit herättivät tuskaa. “Taas ne pääsee karkuun…” Somen alkuajoista asti on puhuttu pushista ja pullista sekä...