16.11.2023

Tehdään tulosta – mutta millä?

Yritystoiminnan ydin on tehdä positiivista tulosta eli voittoa. Yleisimmin tuloksesta puhutaan rahassa mitattuna ja se näkyy tilinpäätöksessä meillä Suomessa viivan alla euroina. Ja siellä sen pitääkin näkyä.

Blogi
Lue artikkeli

8.11.2023

Henkilöstön sitouttaminen sponsoroinnin keinoin

Sponsoroinnin hyödyntämisessä on lukuisia eri kulmia, vaikka usein julkisessa keskustelussa se kärjistetäänkin näkyvyydeksi. Sponsoroinnin mittareissa puhutaan paljon tunnettuuden kasvattamisesta, kuluttajien ja/tai uusien kohderyhmien tavoittamisesta, vastuullisuustoimenpiteistä tai myynnin kasvattamisesta, jotka ovat usein pääasiallisia syitä tehdä sponsorointia.

Blogi
Lue artikkeli

29.8.2023

Blogi: Oodi pitkäjänteisyydelle

Systemaattisuus ei ole seksikästä. Mutta tehokasta se on.

Blogi
Lue artikkeli

17.8.2023

Blogi: Sponsorointi on vastikkeellista yhteistyökumppanuutta

Blogi
Lue artikkeli

8.6.2023

Vierasblogi: Ilmaista olutta pörssikurssien sulaessa – sponsorointi on aina kannanotto

Mikä sai Kid Rockin ampumaan olutsalkkuja konetuliaseella Twitter videollaan ja haukkumaan Bud Lightin sekä tuotemerkin omistaman Anheuser-Busch InBevin (AB)?

Blogi
Lue artikkeli

5.5.2023

Vierasblogi: MM-kisat aktivoivat yritykset ja brändit

Tässä blogikirjoituksessa SPOT:n hallitusalumni Toni Nikunen tarkastelee alkavia jääkiekon MM-kisoja kumppanuuksien näkökulmasta.

Blogi
Lue artikkeli

21.3.2023

Blogi: Vinkkejä sponsoroinnin ostoon

Tässä blogissa hallituksemme jäsen Sanna Laine käsittelee, mitä tulee ottaa huomioon sponsoroinnin ostamisessa.

Blogi
Lue artikkeli

23.2.2023

Näin budjetoit sponsoroinnin

Tämä kirjoitus käsittelee sponsoroinnin budjetointia ja tuo aiheeseen näkökulmia. Yksinkertaisinta on budjetoida sponsoroinnille oma rivinsä markkinointiviestinnän kuluihin. On kuitenkin hyvä ymmärtää mistä tuon rivin kustannukset koostuvat.

Blogi
Lue artikkeli

Liity jäseneksi

Kiitos! Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
Oops! Something went wrong while submitting the form.