26.3.2024
Tutkimus: Jääkiekko- ja jalkapallosarjat kiinnostavat suomalaisia – NBA nousussa
Sponsoroinnin ja viestinnän tutkimusyritys, Sponsor Insight, on tutkinut 19:ttä kertaa, mitkä ovat suosituimmat urheilusarjat Suomessa.
26.3.2024
Sponsoroinnin ja viestinnän tutkimusyritys, Sponsor Insight, on tutkinut 19:ttä kertaa, mitkä ovat suosituimmat urheilusarjat Suomessa.
21.3.2024
Sponsoroinnin ja viestinnän tutkimusyritys, Sponsor Insight, on tutkinut 19:ttä kertaa, ketkä ovat suomalaisten suosikkiartistit.
14.3.2024
Sponsoroinnin ja viestinnän tutkimusyritys, Sponsor Insight, on tutkinut 19:ttä kertaa, ketkä ovat suomalaisten suosikkiurheilijat.
11.3.2024
Vuosittainen Sponsorointibarometri toteutettiin yritys- ja oikeudenomistajakyselynä. Sponsorointibarometri onSuomen virallinen sponsoroinnin määrää mittaava tutkimus.
8.3.2024
Sponsorointi & Tapahtumat ry:n vuotuinen Awards palkitsi jälleen vuoden parhaat sponsorointi ja tapahtumatoteutukset loppuunmyydyssä gaalassa Kulttuurikasarmilla 7.3.2024.
6.3.2024
Sponsorointi & Tapahtumat ry:n hallituksessa on 11 jäsentä, jotka valitaan aina kolmen vuoden hallituskaudelle. Tänä vuonna erovuorossa on 3 hallituksen jäsentä, joiden tilalle uudet jäsenet valitaan.
5.3.2024
Jarno Tiusanen pohtii sponsoroinnin mittaamista.
28.2.2024